מביבי ועד חזן: הפוליטיקאים התייצבו לפתיחת שנת הלימודים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר החינוך, נפתלי בנט, יגיעו לכיתה א' בבית הספר "טמרה-העמק" בעיר טמרה שבגליל התחתון
בנצי ליזרוביץ ואיתי גדסי 2 Comment on מביבי ועד חזן: הפוליטיקאים התייצבו לפתיחת שנת הלימודים

2 מיליון ילדי ישראל מתחילים היום את שנת הלימודים תשע"ז, מתוכם 160,000 עולים לכיתה א' • ליברמן לתלמידים בדרום הר חברון: "גם אני מתחיל כיתה א' השנה, רק במקום אחר"

צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר החינוך, נפתלי בנט, יגיעו לכיתה א' בבית הספר "טמרה-העמק" בעיר טמרה שבגליל התחתון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בוקר של "חג" בישראל: אחרי חודשיים של חופש גדול – שלא לומר ענק – מתחילים היום כ- 2 מיליון ילדי ישראל את הלימודים. בפסגת ההתרגשות: 160,000 תלמידי כיתה א', שזה להם יומם הראשון בבית הספר.

במוסדות החינוך החרדיים נפתחת שנת הלימודים בסביבת היום הנוכחי, כשחלק מבתי הספר ותלמודי התורה החלו כבר בלימודים שבוע שעבר, מרביתם – היום, חלקם יפתחו ביום ראשון, וכמו תמיד, ישנם את המוסדות ששובתים, ופתיחת הלימודים בהם נדחית.

היום הראשון ללימודים הוא לא רק חגם של ההורים, אלא גם של …שרי ישראל וראשי הערים, היוצאים לפתוח את הלימודים יחד עם צעירי הצאן. שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר בבתי הספר בעותניאל ובסוסיא שבדרום הר חברון, ואמר לתלמידים: "גם אני מתחיל כיתה א' השנה, רק במקום אחר".

שר החינוך נפתלי בנט פתח את שנת הלימודים בביקור משותף עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבי״ס ״טמרה העמק״ שבטמרה. ראש הממשלה לתלמידי בית הספר: "שלום לכם, שלום כיתה א'. אני זוכר שאני באתי לכיתה א' ונורא התרגשתי, זה נורא מרגש. על הלוח היה כתוב "שלום כיתה א'", לקח לי קצת זמן להיות מסוגל לקרוא את המילים האלה. אחר כך היה "שלום כיתה ב'" ו"שלום כיתה ג'" – וככה זה נמשך וזה מה שמצפה לכם. אני רוצה ילדות וילדים, שכל אחד ואחת מכם תעשו שני דברים: דבר ראשון, תלמדו. דבר שני, תהיו ילדים טובים, תשמעו להורים שלכם, תשמעו גם למחנכת".

"אני רוצה שתקשיבו לי, כי אני רוצה שאתם תלמדו – תלמדו לכתוב, תלמדו לקרוא, תלמדו עברית, ערבית ואנגלית. אני רוצה שתלמדו מתמטיקה, אני רוצה שתלמדו מדע, אני רוצה שתלמדו היסטוריה – היסטוריה של העם היהודי, היסטוריה של הציבור שלכם. אני רוצה שתלמדו את האמת, והאמת אומרת שאנחנו נועדנו לחיות ביחד.

אני רוצה שתהיו רופאים, מדענים וסופרים, ותהיו כל מה שאתם רוצים ויכולים להיות. אני רוצה שתהיו אזרחים נאמנים ומשולבים במדינת ישראל, זאת המדינה שלכם. אני ממש מתרגש בשבילכם, אז תלמדו טוב, תחזרו הביתה ותעשו מה שאימא ואבא אומרים לכם. שיהיה לכם בהצלחה".

השר בנט פתח את דבריו בשפה הערבית, ואמר: ״תלמידים יקרים, מורים, מנהלים, אני מברך אתכם לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה. יחד, נרשום הישגים פורצי דרך. שתהיה לנו שנה של הבנה, אהבה, תקווה והצלחה. חשוב לי לומר לכם כאן, אני שר החינוך של כולם, כל התלמידים – ילדיי״.

בעברית, המשיך השר ואמר: ״כל ילד במדינת ישראל הוא כמו הילד הפרטי שלי. עלינו לצייד את הילדים בכלים מתאימים למאה ה-21, אנחנו לא נוותר על אף ילד ולא נוותר לאף ילד. אני רוצה לברך את כולכם בשנת לימודים מוצלחת.

שרת המשפטים איילת שקד ביקרה היום (חמישי) בבתי ספר בדרום תל אביב. לדברי שקד, "דווקא אל מול השיח שהתרחש בימים האחרונים בעניין ילדי המסתננים, אני שמחה לחזק את בתי הספר בדרום תל אביב ולחזק את הקהילה ביד אליהו ושכונת התקווה . בתי הספר כאן במגמת עליה מתמדת במצוינות וביזמות, ואני בטוחה שחרף הקשיים הם ימשיכו בכך. הבנות בבית הספר אמית זכו בתחרות רובוטיקה במקום השני".

לוחמי האש מתחנה אזורית גליל מרכזי גם הם החליטו ללוות את ילדי בתי הספר, ואפילו, דמותו החינוכית של ח"כ אורן חזן נצפתה בפתח בתי הספר של לוד.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה עושה החרדי מאחור היל החילוני שיבוא גם לבקר אצל החרדים

  2. 1

    חמודים חבל בלי כיפה